sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Thursday, July 22

AKU BENCI KAUUUUU..TAU X...AKU BENCIIII!!!!???????????!@#$%^

arghhhhhhhhhh...tessyen...benciiiii
assalamualaikum...adoi..hari nie adlah hr khamis...mmg jadual pack la..almaklumla..dlu sem lpas x de la smpai jd cmnie...sem nie plak..terOkkk...hehe..sebenarnye tajuk aku benci kau nie x de kene mngena pown..sje nk wat gempakk skit.hahaha..

tentang cite hr nie adlh mengenai hr khamis.Ape itu Khamis????...hahaha...hr nie jadul dr pg 7pg smpai 6ptg...penuh dgn aktiviti yg agak "outstanding tired"...haha..almaklumla..nk ambik MUET..so speaking la skit..London gitu..
Pagi mula2 klas FISIO HAIWAN...mantap...!! pastue klas Lect kesukaan...Computer..emm,pastue pe lagi..Ladang la..adoi..dh la jauh..nun atas bukit...hahaha..nek kematu kaki nie...tapi best la..sbb extreme..tau2 je la nape ye...berbatu2 panjat gunung nie...
nie la bukitnyer.nie baru permulaann..x tgok lagi yg atas2..yg tehah ngan siyah xcted lebey..trus berlari2 kat atas..adoiii..pening aku tgok kanak2 ribena nie..hehehe(^_^)

berehat sebentar...adoii..penat..ain..sakit lutut ke yunk..nurul..smpai terduduk ye..hehe..


smpai kat Ladang TPU..ade la demo gune peralatan..pe lagi..aku pown gune la BACKHOW..hahah..ntah la btol ke tidak ejaan nie..mmg pening pale abg yg jadi tukang ajar..relex la abg..budak br nk belajar..rilek sude...
nie la dye BACKHOW...best wooo..bukan bwa la..tapi gune cra nk gerak2..angkat brg..best2...nie ngah tggu turn...best sgt..!!!

pas relex2 kat situ..kami pown bergmbor la sakan..hahaha..penat2 gak..bergmbr mesti..!!!

pastue..trus balik bilik..penat..maaaaaa aiii..penat..trok gler jalan berbukit...berbatu nie..hehe...
ala-ala Power Ranger....ngehhhhhh...

smpai bilik..basuh baju..trus solat..penat sgt nie..hehe..
k la..jumpe besok..cite pe lg yg best...

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...