sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Sunday, March 14

Pas Bakti Siswa..Koko Futsal PuLa...~~

Morning semua..Assalamualaikum..
13 march adalah tarikh iaitu aku clash ngan bf aku..biar la kt dye..mls nK pk..
tarikh tu juga..
aku ayu ain ngan farah kua g PCM..haha..
tesyen2 jgak..tapi kalu shopping..kami mmg sakan..


so..ptg tue..kami nie sepatotnye nek bas..tapi bas x dtg2..so we all nek la teksi..trus g pcm..shopping itu..shopping nie..pantang nampk menda murah..haha

mse kt PCM..jumpe la gak budak2 upm..yg tego aku..aku yg x pasan..hehe..concentrate la konon..

pas siap shopping.perut si ain ngan farah...meragam..ye la..dr pg x makan.so..we all g la makan..
masing2 order mcm2..haha..
melantak x makan seminggu..sian..anak sapa la nie..

aku ngan roomate...

nie la kedai ynag kami g makan..sedap..

Nie aku punye..nasi Goreng Paprik Plus Ice Lemon Tea..sedap..
(SEBELUM)

nie roomate aku..dye makan nasi goreng seafood plus air asam boi..lahapnyer..

nie plak PIRANA..
ain namanya..die makan Nasi Goreng Pedas..
nampak sgt lapo tahap gaban..hahaha


nie farah..roomate ain..menu..sama ngan aku..cume air je beza..sopan ajew..x cm roomate dye..haha..

nie dia...SELEPAS makan..licin...hahaha..
lapo punyer psal..

then..siap makan..kami pown..g beli cenderamata..ewahh..aku ngan ayu la..beli utk ibu tersyg..
then..pkul 5 /6..kami nek teksi..balik upm..

nie mase tunggu teksi..
dorg nie kembr baju je..haha..

posing sendri...chak..!

mmg best la kuar ngan diorg..siap beli baju sama..jenama CONVERSE g tu..haha..

sampai dlm bilik..pas solat..pe lg..x de keje..online la..
kat facebook..tibe2 ayu kata dorg kelas futsal mlm tu..
aku ngah on9 ngan cik nuar plak waktu tu..dye ajk aku join dorg..
mulanya aku x nk la p..tapi disebbkan sekor pown kwn aku x de dlm bilik..
so..aku pown p la court..men futsal..

gaya hebat pemain futsal..konon je la..

ceh..hebat siot..bukan men..tapi bergambar..lalala.xD

sebelum g men bola..bergambr dulu ngan budak2 futsal..tapi x semua la..

setelah pent bermain..bergambr jgak..ain..makan tetap makan..hehe

ok x game??hehe...


asyik bergamb je kan..pelik2 budak2 nie..

best sgt2...ade ayu ain n farah..
tendang bola x kena..hehe..
last2 men bola baling..
haha..
tapi cik nuar kata dye x mrah..biase la..aku nie bukan penah tendang bola..

mmg best n enjoy sgt2..kaki aku nie ssmpai sakit la jgak..
ye la hilang rasa tesnyen aku..thx budak2 futsal..
tapi..ade gak yg aku x puas ht psal mlm tu..
pe2..biarla kenagan kt aku..ala..aku x kesah..
tapi x elokla kan.. kami pown balik ke blok msing2..bler tibe2 hujan..so..berlari la ramai2..hehe..

k la..aku nk study..pagi2 dh on9..
assalamualaikum..

4 comments:

khairil stylo haha said...

sakit hati jek bce title ko haks3
byk gile post ko....
org len sbln skali je kot haha
xpon 3 bln skali hehe
byk ke student upm men blog??
ak follow pon dgn bdk luar hahaha
bce blog org lg bes dri wat sendiri hehe....
papon good job haha

iTs Me,,,Ok?? said...

ko nie..perli ke pe..aku bunuh kang baru tau..uwekk..jeles...haha..(^_^)

khairil stylo haha said...

kte jeles plak????ok....nie ak nk bg rating...C+ je ko layak dapat hahahahahahahahahahhahahahahaha

Sue Chenta said...

yeke C jw wei...trOk ek..ermm..nk delet la blog nie..huwaaa

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...