sUE cHENTA,,?? ini bukanlah nama sebenar sy...Antara yang sy sering guna ialah Sue Chenta,Kiasan Chenta,Adah dan Sue Suffiyah...Saya memang suke nama-nama tu..Hobi saya menulis..apa saja yang terlintas dalam fikiran saya..Selalunya..entri yang saya postkan nie..berdasarkan peristiwa semasa atau saya tujukan pada someone n teman-teman.. Saya dilahirkan dalam bulan Julai 1991..dan berbintang Cancer..Saya suke bergambar,berjalan-jalan..sendirian..Dengar muzik..n Berpuisi...Em..dah tak ade ape nk ditulis..itu saja dari Sue Chenta...Selamat membaca...!! Ceria2 selalu ye...;))
(Kalau ade yg tak bape suke blog sy..annoying ngan blog saya...x pe...saya x kesah pon..x marah...Korang nampak x button hujung yang mcm bentuk "X"..feel free to click it...ok??..;))

♥ Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah memberi harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kai dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati..;)

Sunday, October 9

the end of Semester 5..walaweiii

Maybe hari nie last untuk aku menconteng untuk semester..
sebab ape tau..
malam besok aku kene teruskan journey aku ke KUCHINg..
sebulan..a month ok..so..please..please..and please...
dont miss me..
selama sebulan itu juga..aku x kan terdedah dengan fb,twitter dan segala bagai..
sungguh2 terseksa...hahahaha...;)))
dengan ini..aku menjadi seseorang yang sgt nerd dan skema..cam ape ntah..pelik tapi benar..
kat matang wildlife nie..hutan jugak ar...
hutan lagiiiii..!!! Bintulu pun dh macam utan gak..tapi advance..sebab ape U-SEMPUT nie...
aku dah x boleh nk berpoya poya di sana..
foya foya ngan monkey..bear aje la..=P

ok..lets talk about my final..
walaweiii....
siot dan hancus result kali nie..dari 3.5 ntah mantain atau jatuh tergolek ala-ala monkey..babun..!! hehehe
minta2 la..lecture bermurah hati..menanda semua jawpan aku betul..keh..keh..keh..XD
aku dah tamat sem 5 weii..
tahun depan last sem..tersgt2 happy..
wat junior kusyg..
study rajin2..

susah woo sem 4 ngan 5 nie..


aku nie asyik migrain aje...
macam2 penyakit..gara-gara exam..
emmmm......
ape lagi erk nak berleter..
korang doa2 kan aku tau..!! 12hours our jorney..can u imagine..sakit bontot aku weii..!!
x senonoh ar anak dara nie...heheeee:)

Jauh lagi perjalanan kita sebagai student nie sebenarnya...betul..
tu x kira lagi..perjalanan yang budak2 yang mabuk cintan...yang berkerjaya..yang dah kawin..dan etc..

sekian leteran saya pada hari nie...bye2..jumpa next sem..muahhhhhhh...;))


buat syg2 ku di upm..
jaga diri ye,..mesti rindu kan biler dah jauh..
balik umah baek2 tau..x mo nakal2..t saya rotan awak..hahaha..;))
jgn lupekan saya..
makan basuh tangan..bace doa...huhuuuu
gonna miss u..u and u...;))

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...